De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Lanaken, België van Joyce Devreede - WaarBenJij.nu De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Lanaken, België van Joyce Devreede - WaarBenJij.nu

De laatste dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Joyce

05 Augustus 2015 | België, Lanaken

Nog een paar dagen aftellen. Eerst nog de laatste 5 dagen genieten met Luc, want daarna moet ik hem zo lang missen..

  • 17 Augustus 2015 - 10:00

    Margriet Pluijmaekers:

    dag droomreizigsters,

    alweer dagen verder in jullie droom.........
    jammer genoeg kan ik de verslagen niet lezen...........

    veel plezier van mij.

    Margriet

  • 18 Augustus 2015 - 12:45

    Marjon :

    wo blieve de foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Ik ga mijn eerste grote reis maken..:-)

Actief sinds 05 Aug. 2015
Verslag gelezen: 704
Totaal aantal bezoekers 1726

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Peggy Joyce droomreis Indonesië

Landen bezocht: